Hieronder vind je de meestgestelde vragen van onze klanten.
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan gerust een e-mail
Filter op onderwerp
Alle
- Alle
- Bestellen & Verzending
- Retourneren
- Garantie & Service
- Betalen
Need Help?
Heb je een probleem of vraag die snel beantwoord moet worden? Klik op de knop hieronder om direct met onze klantenservice te chatten.
Zijn we even niet beschikbaar? Stuur ons gerust een e-mail en wij reageren binnen 20 tot 36 uur!
Bestellen & Verzending
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met de track & trace code.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 30 dagen bedenktijd na ontvangst. Het product moet ongedragen, onbeschadigd en compleet in originele verpakking retour gestuurd worden.
Wat gebeurt er als mijn retour beschadigd is?
Bij beschadigde of gedragen retouren kan een retour worden geweigerd of een deel van het aankoopbedrag worden ingehouden.
Wie betaalt de retourkosten?
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
Garantie & Service
Heb ik garantie op mijn horloge?
Ja, je ontvangt 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Wat valt niet onder de garantie?
Schade door onjuist gebruik, ongelukken of normale slijtage vallen niet onder de garantie.
Hoe neem ik contact op bij problemen?
Stuur een e-mail naar onze klantenservice. Wij reageren altijd binnen 24 uur.
Betalen
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt veilig betalen via de meeste betalingsproviders
Wat valt niet onder de garantie?
Schade door onjuist gebruik, ongelukken of normale slijtage vallen niet onder de garantie.