FAQ

Hieronder vind je de meestgestelde vragen van onze klanten. Heb je een andere vraag? Stuur ons dan gerust een e-mail
Filter op onderwerp
Alle
  • Alle
  • Bestellen & Verzending
  • Retourneren
  • Garantie & Service
  • Betalen

Need Help?

Heb je een probleem of vraag die snel beantwoord moet worden? Klik op de knop hieronder om direct met onze klantenservice te chatten.

Zijn we even niet beschikbaar? Stuur ons gerust een e-mail en wij reageren binnen 20 tot 36 uur!

Bestellen & Verzending

Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag geleverd.
Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.
Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met de track & trace code.

Retourneren

Ja, je hebt 30 dagen bedenktijd na ontvangst. Het product moet ongedragen, onbeschadigd en compleet in originele verpakking retour gestuurd worden.
Bij beschadigde of gedragen retouren kan een retour worden geweigerd of een deel van het aankoopbedrag worden ingehouden.
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Garantie & Service

Ja, je ontvangt 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Schade door onjuist gebruik, ongelukken of normale slijtage vallen niet onder de garantie.
Stuur een e-mail naar onze klantenservice. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

Betalen

Je kunt veilig betalen via de meeste betalingsproviders
Schade door onjuist gebruik, ongelukken of normale slijtage vallen niet onder de garantie.
Unable to find satisfactory answers ? Contact Support